Friday, October 1, 2010

untuk yg kesekian kalinya...

time : 12:35 pm date & day : 02 october 2010 & saturday
vanue : bangunan yayasan selangor, kampung baru.....
event : pendaftaran terbuka, program pengajian separuh masa utmspace

huhuhu....skang ni aku berada di kl...kampung baru..hmmm...dan buat pertama kalinya aku meninggalkan anak (sejak bercuti lama dr 'outstation') di bawah jagaan suami tersayang yang aku blm jumpa dr hari selasa lps...hmmm..walaupun sekejap...tapi perasaan rindu tetap menguasai diri...
haduhhh...mama rindu...nak balik...nak balikkk

tapi bile dah ade kat kl ni...haaa...kaki ni pun x reti diam..as usual..Jalan TAR..SOGO...tempat untuk menghabiskan duit...tp mlm tadi x sempat ke SOGO...pas makan dah penat...trs balik hotel...gosok baju utk ari ni...mandi + solat dan ngorok...masa dlm perjlnan tu ade hati la nak ke SOGO....kononnya nak sebey baju anak..ank sedare nak kawen bln doblas ni...tema itam, putih, kelabu...berangan nak pkikan anak dara saye gaun kembang...afif plak x leh pkikan kemeja...sbb x de leher..hahaha...tp tu sume tinggal angan2 je...nti la ye anak2 mama sayang...
nti kite g cari ngn abah....

mlm tadi sauk juga 5 helai tudung...heheheh...konon x nak beli...tp dah tgk beli la jgk...beli 4 free 1...free 1 tu saje aku ngecek ngn akak kedai tu...kire ok la tu ade jgak sale die utk ari ni...huhuhu...tp tu bkn aku punye sume...ade yg mak punye...tp 1 je utk mak...lain aku punya....abeh da duit...pose la sampai hujung bln ye...

k la...peruut da lapar ni...

No comments:

Post a Comment